Conversie Tips

Verhoog de conversie in je webshop en maak van bezoekers klanten. Op deze pagina vind je allerlei tips en artikelen over de conversie in je webwinkel.

Focus op voordelen in plaats van op productkenmerken

Als trotse eigenaar van een webwinkel verkoop je het liefst zoveel mogelijk producten aan je doelgroep. In een webwinkel kun je niet face-to-face communiceren met je klanten, dus is elke product detail-pagina van jouw site dé manier om jouw potentiele...

Lees meer

Een webshop keurmerk, dat is toch onzin?

Gastblog Marcel Landeweerd “Een keurmerk, dat heb ik helemaal niet nodig!”, “Zo’n keurmerk is zeker mooi cashen!”, “Geen consument kijkt naar zo’n logo, dat doe ik zelf ook nooit.” Dat is wat we vaak horen bij WebwinkelKeur van sceptische webwinkels. Deels terecht;...

Lees meer

Populariteit van video’s in e-commerce neemt toe

Online marketing is voor een webshop essentieel om te blijven voortbestaan. Met goede marketingstrategie wordt de gewenste doelgroep bereikt en stijgt de omzet. De populariteit van video content onder webshops is de afgelopen tijd sterk toegenomen. Voor videoproductie...

Lees meer

Qshops: 30 dagen gratis keurmerk voor je webwinkel

De meningen over of een keurmerk voor je webwinkel nou echt zinvol is of niet, lopen flink uiteen. Sommige webwinkeliers zweren erbij, anderen vinden het onzin. Zelf ben ik er wel voorstander van om je aan te sluiten bij een webwinkel keurmerk. Je straalt hiermee toch...

Lees meer

Meer verkopen voor Valentijnsdag

Het nieuwe jaar is nog vers, maar over een paar weken is het al weer Valentijnsdag. Verkoop jij in je webwinkel producten die bij dit thema passen, speel daar dan op in en verkoop meer. Een persbericht met dit thema had je in oktober al moeten versturen, dus daarvoor...

Lees meer

Hoe een slimme prijsstrategie zorgt voor meer verkopen

Welke factoren zorgen ervoor dat een product in een webwinkel wel of niet goed verkoopt? Natuurlijk is dit afhankelijk van het product zelf; of de consument waar krijgt voor zijn geld en of er behoefte aan het product is. Daarnaast spelen timing, marketing en vele...

Lees meer

Het belang van luisteren naar je klanten

Met dit zomerse weer is het heerlijk om te genieten van een biertje en een barbecue. Onlangs wat het er dan ook weer eens tijd voor. Aan het eind van de avond was ik als enige overgebleven met de vriend waar we aan het barbecueën waren. De vriend vertelde me;...

Lees meer
Pagina 1 van 612345...Minst recente »

Hi! Ik ben Astrid van Kollenburg. Ik help ambitieuze webwinkeliers bij het vergroten van hun naamsbekendheid, klantenkring en omzet. Zodat zij meer plezier uit hun werk halen en zichzelf een lekker salaris kunnen uitbetalen.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
Filter by Categorieën
Achter de schermen
Business
Conversie
Gebruiksvriendelijkheid
Productfoto's
Webteksten
Geen categorie
Google Analytics
Logistiek
Marketing
Affiliate Marketing
Bloggen
Content Marketing
E-mail Marketing
Offline Promotie
Persberichten
Social Media
Mindset
Reviews & Interviews
SEO
Linkbuilding
Webwinkel
Webwinkel Dagboek
Webwinkel starten
Filter by Tags
external
grouped
simple
subscription
variable
Variable Subscription