Maak een marketingplan voor jouw webshop

Vijf dagen lang een les en een opdracht. Aan het eind van de week heb je een compleet uitgewerkt marketingplan voor jouw webshop. Laat die bezoekers en klanten maar komen!

We starten op maandag 22 mei.

Ja, ik doe mee!
Voor slechts €27 krijg je een week lang tips, inspiratie, hulp en feedback, zodat jij na deze week precies weet hoe je jouw ideale klanten naar je shop trekt.

Maak een marketingplan voor jouw webshop

Vijf dagen lang een les en een opdracht. Aan het eind van de week heb je een compleet uitgewerkt marketingplan voor jouw webshop. Laat die bezoekers en klanten maar komen!

We starten op maandag 22 mei.

Ja, ik doe mee!
Voor slechts €27 krijg je een week lang tips, inspiratie, hulp en feedback, zodat jij na deze week precies weet hoe je jouw ideale klanten naar je shop trekt.


Hoe tevreden ben je over afgelopen jaar? En nog belangrijker: wat wil je de komende 12 maanden bereiken?

Om je webwinkel te laten groeien, heb je bezoekers en klanten nodig. Maar daar moet je dus wel wat voor doen. Marketing dus. De concurrentie is moordend en klanten komen niet vanzelf. En die omzet komt ook niet vanzelf op je rekening.



Klinkt best logisch toch? Laten we hier verandering in brengen, en zorgen dat mensen jouw shop wél kennen. En nog een stap verder: dat zij jouw shop verkiezen boven die van je concurrenten!


En dat doen we niet met z’n tweeën: onze challenges zijn inmiddels een begrip onder webwinkeliers in Nederland en België. Meer dan 5.000 webwinkeliers gingen je al voor! En we verwachten ook dit jaar weer een hele bende ambitieuze ondernemers aan de startstreep.

Eén werkweek lang krijg je elke dag één videoles met informatie, inspiratie en concrete tips die je direct kunt toepassen op jouw bedrijf. Stap voor stap maak je jouw marketingplan voor de komende 12 maanden, zodat je structureel meer bezoekers (en klanten!) trekt en altijd ruim op tijd kunt inspelen op belangrijke momenten. Laat die extra bestellingen maar komen!


De andere deelnemers zijn jouw stok achter de winkeldeur

Met mij en mijn team als jouw persoonlijke cheerleaders en een community vol gedreven webwinkeliers om je aan te moedigen en je successen mee te delen, moet je jezelf wel héél erg tekort doen wil je alleen maar de instructievideo’s kijken en verder een beetje achterover leunen. Als jij aan de slag gaat met de trainingen, heb je binnen één week jouw marketingplan volledig uitgewerkt en ben je klaar om te gáán.


Tijd voor actie!

Ik heb mezelf de hele week vrij gepland om al je vragen te beantwoorden en om feedback te geven op jouw marketingplan. Op vrijdag geef ik een live workshop waarin alle onderdelen samenkomen en jouw marketingplan een geheel wordt. Na deze workshop weet jij precies wat je te doen staat om jouw ideale klanten naar je shop te trekken.


Dus wil jij ...

  • Meer bezoekers en klanten in je webshop?
  • Vijf werkdagen lang de handen nóg verder uit de mouwen steken dan normaal?
  • Jezelf optrekken aan een enthousiaste community van ambitieuze webwinkeliers die net als jij geen genoegen nemen met matige cijfers?
  • Praktische opdrachten die je zonder al te veel piekeren meteen toe kunt passen op je eigen bedrijf?
  • Een compleet uitgewerkt marketingplan waarmee je het jaar gelijk goed begint?

Dan is de Maak je Marketingplan Challenge voor jou! 

Doe je mee? We starten op maandag 22 mei 2023.

Onze challenges zijn razend populair

"Ik heb meegedaan met de marketingplan challenge en ben meer dan tevreden. Wat een fijne week was het. Duidelijke, begrijpbare uitleg, fijne community, genoeg tijd voor vragen, transparant en Astrid en Laura hebben heel veel kennis in huis! Daarbij zijn ze ook nog hartstikke aardig. Ik heb er onwijs van genoten en veel geleerd. Waar we eerder zomaar wat deden gaan we dat dit jaar gericht doen!"
Bianca Bronsema, AmarinsB


"Deze challenge is enorm leerzaam geweest. Als webwinkel eigenaar moet je al zoveel weten en kunnen. Soms zit je met je handen in het haar "waar moet ik beginnen." Deze challenge, met workshop als afsluiting, geeft jou de stap in de juiste richting. Helpt jou een marketingplan te maken en dat je niets vergeet. Duidelijker kan je het niet hebben. Bedankt voor een onwijs leerzame week."

Patty Willemse, Lirefi Living


"Afgelopen week de Marketingplan Challenge mee gevolgd. Alweer ontzettend veel inzicht gekregen (o.a. vertaal gewenste omzet naar aantal bezoekers) en voor de eerste keer een CONCRETE aanpak gezien voor opstellen marketingplan: Einde workshop = draft marketingplan. Moet je maar kunnen!"

Robin Leysen, Het Noteerhuis


"Wauw, ik weet zeker dat ik met dit marketingplan heel veel onrust bij mezelf kan weghalen. Dank je wel Astrid en team voor jullie input en alle inzichten." 

Anita Vlaming Bruinsma, Anita's Choice


"Astrid is een coach waar veel anderen nog wat van zouden kunnen leren: behulpzaam, vriendelijk, bescheiden en verrassend. Ik vind haar en haar programma top! De challenges die ze geeft zijn pittig maar leerzaam: je gaat anders naar de dingen kijken."
Harriëlle Daems, Échelon Soaps


"Een dijk van een challenge. Zeer uitgebreid, heel professioneel in elkaar gezet en dat voor zo'n laag bedrag! Echt top! De tijd die jullie namen om vragen te beantwoorden per persoon was ook heel fijn, waardoor je van de voorbeelden ook veel leert. De groep werd met de dag actiever en daar houd ik van. Samen leren en werken en elkaar helpen draagt zeker bij een goed gevoel dat we iets moois doen en neerzetten. Het geeft je ook een boost zelfvertrouwen."

Bianca en Jeroen van der Ploeg, GoedBlik

Over Succes met je Webshop

Ik ben Astrid van der Made. Auteur van Managementboek-bestseller Meer verdienen met je webshop, voormalig eigenaar van twee winstgevende webshops en oprichter van een actieve webwinkel community. Samen met mijn team zet ik alles op alles om ervoor te zorgen dat startende webwinkeliers hun eerste successen boeken en dat gevorderde webwinkeliers steeds grotere doelen halen. En dan vooral: op hun eigen voorwaarden. Want waar de één helemaal voor de cijfers gaat, wil de ander vooral vrijheid. En dat is allemaal prima: het runnen van een webshop geeft je de mogelijkheid om je leven precies zo in te richten als jij wilt. Daarom is bij Succes met je Webshop slechts één ding een must: volledige inzet. Van ons én van jou.

Team Succes met je Webshop
€ 27,-

Challenge
Marketingplan voor je webshop

Vijf dagen lang tips, inspiratie, hulp en feedback voor jouw webwinkel, zodat jij na afloop een compleet uitgewerkt marketingplan hebt waarmee je structureel meer bezoekers en klanten naar je webshop trekt.

Ze kunnen zoveel zeggen (en dat doen ze dus ook) 

“Een waardevolle en professioneel opgezette challenge. Ik zit weer helemaal vol met nieuwe inspiratie en inzichten.”
Felicia Mau-Asam, Essential Lifestyle  


"Ik heb meegedaan aan de Marketingplan Challenge en wat was dat behulpzaam!  Zeker een aanrader, helemaal als je net dat steuntje in de rug nodig hebt."
Chantal Oosterbeek, Beugelloze bh  


“Wat een fijne challenge! Na alle bruikbare tips en goede feedback is er nog wel wat werk aan de winkel om alle puntjes op de i te zetten, maar dat komt helemaal goed!”
Ferry Mijnheer 


“Ik heb meegedaan aan meerdere challenges en vaak lijken ze op elkaar. Maar de tips die je hier hoort, hoor je niet overal. Bovendien hielp Astrid met al onze vragen. Echt een aanrader!”
Geralda de Jong 


“Met leuke, bruikbare en motiverende tips weet Astrid je te motiveren om meteen aan de slag te gaan. Ik hoop in de toekomst nog vaker gebruik te kunnen maken van haar kennis.”
Daniëlle van Egmond-Schüffeln, Op vier pootjes


“Een challenge vol met eyeopeners en opdrachten waar je echt iets aan hebt.”
Mireille Mommers-Bax, Huidverzorging Mireille


“De challenge heeft me heel erg aan het denken gezet en ik vond het ontzettend leuk om met de tips en opdrachten aan de slag te gaan. Fijn ook dat je je vragen kwijt kunt bij andere deelnemers en dat je elkaar zo kunt helpen. Ik ben blij dat ik meegedaan heb!”
Marcia Walk, Bloemhuisje 


"Ik vond het erg fijn en goed werken om elke dag een stukje van het marketingplan te maken. Dit maakt het ook behapbaar. De workshop aan het eind was helemaal top! Je hebt voor jezelf in 1 document helder wat de focus moet zijn elke maand. De community was lekker actief, super dat velen de tijd nemen om te reageren op elkaar."
Miriam Goossen, De Muziekbox 

Veel gestelde vragen

Wanneer is deze challenge?

We starten op maandag 22 mei en we sluiten hem af op vrijdag 26 mei. Elke ochtend rond 8.00 uur ontvang je een mail met de link naar de video en de opdracht(en) van die dag. Behalve op vrijdag. Die dag is er een live workshop van 10.00 tot ongeveer 11.30 uur. Alle opdrachten die je deze week gemaakt hebt komen dan samen en vormen jouw marketingplan. Uiteraard maken we een opname van de workshop, die je later nog kunt terugkijken.


Wat als ik niet kan op een bepaalde dag of tijd?

Dat is geen probleem natuurlijk. Je ontvangt elke ochtend de videoles en het werkboek van die dag, maar je bepaalt zelf wanneer je deze bekijkt en toepast op je webshop. Houd rekening met een tijdinvestering van een tot twee uur per dag. De workshop op vrijdag is live. Mocht je daar niet bij kunnen zijn dan kun je altijd nog de opname terugkijken.


Hoe lang houd ik toegang tot alle content?

Tot 1 juni 2023. Ik raad je echt aan om zoveel mogelijk al in de challenge week toe te passen. Uit ervaring weet ik dat de mensen die in de challenge week het meest actief meedoen, ook de beste resultaten behalen. Maar mocht je dat niet redden of wil je het later nog eens terugkijken, dan kan dat tot 1 juni.


Is er een mogelijkheid om vragen te stellen?

Uiteraard. Er is een besloten groep speciaal voor deze challenge. Zodra je je aanmeldt ontvang je daarvoor de inloggegevens. Dit is de plek waar je jouw vragen kunt stellen, waar je successen kunt delen en feedback krijgt. Zowel ik (Astrid) als mijn team zijn hier in de challengeweek elke dag aanwezig. Daarnaast is er die week een aantal keer in de avond een Q&A via Zoom. Ook dan heb je de gelegenheid om al je vragen te stellen.

Yes, ik doe mee met de Marketing Challenge
Voor slechts €27 krijg je een week lang tips, inspiratie, hulp en feedback, zodat jij na deze week precies weet hoe je jouw ideale klanten naar je shop trekt.