Je wil een webwinkel starten. Fantastisch!
Je wil een webwinkel starten. Fantastisch!
Maar wat kun je verkopen?
Er is al zo veel…
Hoeveel kans maak je als jij straks één van de velen bent met hetzelfde aanbod?
Of is het slimmer om voor een productaanbod te kiezen dat nog niet op elke straathoek verkrijgbaar is?
Maar hoe vind je dat dan?
Op deze vragen – en meer – krijg je antwoord in dit e-book.
Je ontdekt in 6 stappen hoe je een productaanbod voor jouw webwinkel kiest waar je niet alleen blij van wordt, maar waar je ook lekker mee verdient.
Je webwinkel is geen hobby, het is een bedrijf waarmee je een lekker inkomen wil verdienen. Dat kan als je je assortiment zorgvuldig kiest.
- Wat je in dit e-book niet krijgt is een kant en klare lijst met producten om uit te kiezen. Want dat is niet hoe het werkt.
Als jij straks een webshop hebt met producten waarmee je nul feeling hebt, waar je zelf niet blij van wordt, dan gaat het niet werken.
In de 14 jaar dat ik nu in de e-commercebranche werk zie ik het hier heel vaak op mislopen.
Als jij auto-onderdelen gaat verkopen omdat je denkt dat daar veel winst te behalen is, maar je hebt totaal geen interesse in auto’s en het enige dat je belangrijk vindt is de kleur van je auto, dan is je webwinkel nu al gedoemd om te mislukken.
Natuurlijk kun je allerlei technieken toepassen om er een succes van te maken. Maar als de passie ontbreekt, gaat het plezier er heel snel af. Hoe lang kun je doen alsof je enthousiast bent over iets dat je eigenlijk geen bal interesseert?
Met een slim samengesteld assortiment verkoop je makkelijker en verdien je meer.
Hoe je dit Perfecte Productaanbod kiest, ontdek je in dit praktische e-book. Zodra je de 6 stappen doorlopen hebt weet je precies welke kansen er nog in de markt zijn, waar concurrenten kansen laten liggen (die jij kunt pakken!) en heb je helder wat jij kunt gaan verkopen.