Jij bent ondernemer. Waarschijnlijk betekent dat dat je behoorlijk eigengereid bent en een tikje dwars.
Maar dat je onderneemt, wil natuurlijk niet zeggen dat je alles alleen hoeft te doen. Of dat je alles alleen wilt doen. Soms heb je ongemakkelijk eerlijke feedback nodig, een krachtig voorbeeld of een vakgenoot om mee van ideeën te wisselen.
Je bent nou eenmaal niet overal even goed in en kunt onmogelijk je eigen 'frisse blik van buitenaf' zijn.
Zonder input van buitenaf, stagneert je groei.
Maar dat betekent heus niet dat je altijd een business coach in hoeft te huren. Die input kun je ook krijgen van je peers. Sterker nog: het is ontzettend belangrijk om gelijkgestemden om je heen te hebben met wie je je krachten kunt meten.
Dat weet ik zelf nog maar al te goed van toen ik zelf een webwinkel runde. Net als hoe lastig het is om die gelijkgestemden te vinden.
Daarom heb ik onze Webwinkel Community opgericht. Een plek waar ambitieuze webwinkeliers samenkomen en hun ervaring en expertise bundelen en elkaar verder brengen.
Je vindt er starters en 'ouwe rotten', ondernemers met algemene webshops die van-alles-en-nog-wat verkopen en ondernemers die zich vastgebeten hebben in een niche zó specialistisch, dat je er nog nooit van gehoord hebt.
Wat je er niet vindt?
Slapende leden. Wij houden onze Webwinkel Community namelijk bewust exclusief.
Dit doen we door onze leden niet alleen maar in een forumachtige omgeving te zetten waar ze vervolgens zwijgend kunnen meelezen terwijl een handjevol gangmakers de topics vult. In plaats daarvan hebben we een actief kwartaalprogramma waarin we samen een challenge doorlopen, een masterclass volgen (én alle learnings implementeren) en ook eens in de drie maanden live bij elkaar komen.