Je webwinkel draait lekker. Maar toch ben je niet tevreden.
Van jongs af aan krijg je erin gestampt dat je tevreden moet zijn met wat je hebt. Maar op dit moment ben jij dat niet. En dat komt doordat jij een belachelijk ambitieuze webwinkelier bent.
Waarschijnlijk herken jij jezelf hierin:
Je hebt een webwinkel. Een webwinkel waar heel wat breinbrekers, eigen euro’s, weekenden zwoegen en nachten doorhalen in zijn gaan zitten.
En nu blijft je omzet ergens hangen. Op €5.000, op €20.000 of op €40.000: dat maakt niet zo veel uit. Wat uitmaakt, is dat jij verder wilt. Dóór. Jij wilt: Next Level.
Het is-dit-het-nou gevoel dringt zich steeds vaker aan je op.
Je weet namelijk zeker dat jij gemaakt bent voor iets groters:
Dat jouw webshop nog superveel potentie heeft.
Dat jij als ondernemer nog superveel potentie hebt.
Dat je meer uit je huidige omzet zou kunnen halen en dat er nog honderden of misschien zelfs duizenden klanten rondzwerven ergens in niemandsland of bij een concurrent die jij blij zou kunnen maken met jouw producten.
Oftewel:
Je wilt wat je al hebt nóg beter maken, maar je wilt ook spiksplinternieuwe stappen zetten.
Je hebt een niet te stuiten droom van grote hoogtes die ergens op jou wachten, met bovenaan de top een omzetdoel dat zo belachelijk hoog is dat je het niet hardop durft te zeggen waar je vrienden bij zijn.
Dat je daar naartoe wilt, is voor jou niet onderhandelbaar.
Dat je daar professionele hulptroepen voor nodig hebt, dat weet je.
Ik begrijp dat.
Daarom heb ik speciaal voor webwinkeliers als jij een exclusief 1-op-1 Next Level jaartraject ontwikkeld.