De Webshop Experience is een gratis online event voor webshop eigenaren die best tevreden zijn met hoe het nu gaat, maar diep vanbinnen voelen dat er méér in zit. In twee dagen krijg je 8 masterclasses vol inspiratie, strategie, structuur en slimme groeikeuzes.
Je ontdekt o.a. hoe je meer winst maakt zonder harder te werken, hoe je AI slim inzet om tijd te besparen, hoe je van eenmalige kopers terugkerende fans maakt en hoe je weer grip krijgt op je cijfers en je hoofd. Alles is gericht op sneller groeien, slimmer werken en meer verdienen met je webshop.
Je voelt aan alles dat je méér uit webshop kan halen. In deze sessie ontdek je waarom opschalen niet simpelweg ‘meer doen’ is, wat er verandert tussen bijvoorbeeld 5k en 20k per maand en welke rolverschuiving jij moet maken om die groei aan te kunnen. Je ontdekt precies in welke groeifase jij zit én wat je volgende stap is.
Zit je vooral nog in de uitvoer en blijft het grotere plaatje liggen? In deze sessie zoom je uit. Je leert hoe je jezelf in de weg zit door te blijven rennen, wat je mag loslaten en hoe je de overstap maakt van ‘ik doe alles zelf’ naar denken in doelen, data en richting. Je ontwikkelt leiderschap dat nodig is voor duurzame groei zonder jezelf voorbij te lopen.
Goede producten zijn niet genoeg. Leer hoe je jouw webshop positioneert op een manier die jou onvergelijkbaar maakt. We gaan het hebben over merkwaarden, klantbeleving, jouw unieke verhaal en hoe je dat allemaal glashelder overbrengt. Als jij voelt dat je nog te veel opgaat in de massa, dan wil je deze sessie niet missen.
Cijfers saai? Niet als je weet welke je écht iets opleveren. In deze sessie ontdek je welke data je elke maand moet checken, wat je mag skippen, en hoe die cijfers je helpen om de juiste keuzes te maken – zonder dat je overal achteraan blijft rennen.
AI is geen hype, het is een mega slimme turbo op je productiviteit. In deze sessie laat ik je zien hoe je AI inzet om tijd te besparen, je planning te stroomlijnen en content te creëren. Je ontdekt hoe je AI gebruikt zonder dat je webshop onpersoonlijk voelt. Dit is je kans om slimmer te werken, zonder in te leveren op kwaliteit of klantbeleving.
In deze sessie laat ik je zien hoe je klanten een ‘wauwgevoel’ geeft zonder dat het je bakken met geld kost. We kijken naar waar in de klantreis je kleine aanpassingen kunt doen, die een groot verschil maken.
Losse bestellingen zijn leuk, maar voorspelbare, terugkerende omzet is beter. In deze sessie ontdek je hoe je je aanbod strategisch inricht en waarom ‘meer producten toevoegen’ zelden de oplossing is – en wat dan wél werkt om je omzet schaalbaar te maken.
Voel jij je vaak overweldigd door alles wat je nog moet doen? In deze sessie brengen we daar verandering in. Je leert waarom veel plannen stranden, hoe je keuzes maakt die écht impact hebben en hoe je jouw doelen koppelt aan je capaciteit. Tijd om het simpel en effectief te maken.
Je voelt aan alles dat je méér uit webshop kan halen. In deze sessie ontdek je waarom opschalen niet simpelweg ‘meer doen’ is, wat er verandert tussen bijvoorbeeld 5k en 20k per maand en welke rolverschuiving jij moet maken om die groei aan te kunnen. Je ontdekt precies in welke groeifase jij zit én wat je volgende stap is.
Zit je vooral nog in de uitvoer en blijft het grotere plaatje liggen? In deze sessie zoom je uit. Je leert hoe je jezelf in de weg zit door te blijven rennen, wat je mag loslaten en hoe je de overstap maakt van ‘ik doe alles zelf’ naar denken in doelen, data en richting. Je ontwikkelt leiderschap dat nodig is voor duurzame groei zonder jezelf voorbij te lopen.
Goede producten zijn niet genoeg. Leer hoe je jouw webshop positioneert op een manier die jou onvergelijkbaar maakt. We gaan het hebben over merkwaarden, klantbeleving, jouw unieke verhaal en hoe je dat allemaal glashelder overbrengt. Als jij voelt dat je nog te veel opgaat in de massa, dan wil je deze sessie niet missen.
Cijfers saai? Niet als je weet welke je écht iets opleveren. In deze sessie ontdek je welke data je elke maand moet checken, wat je mag skippen, en hoe die cijfers je helpen om de juiste keuzes te maken – zonder dat je overal achteraan blijft rennen.
AI is geen hype, het is een mega slimme turbo op je productiviteit. In deze sessie laat ik je zien hoe je AI inzet om tijd te besparen, je planning te stroomlijnen en content te creëren. Je ontdekt hoe je AI gebruikt zonder dat je webshop onpersoonlijk voelt. Dit is je kans om slimmer te werken, zonder in te leveren op kwaliteit of klantbeleving.
In deze sessie laat ik je zien hoe je klanten een ‘wauwgevoel’ geeft zonder dat het je bakken met geld kost. We kijken naar waar in de klantreis je kleine aanpassingen kunt doen, die een groot verschil maken.
Losse bestellingen zijn leuk, maar voorspelbare, terugkerende omzet is beter. In deze sessie ontdek je hoe je je aanbod strategisch inricht en waarom ‘meer producten toevoegen’ zelden de oplossing is – en wat dan wél werkt om je omzet schaalbaar te maken.
Voel jij je vaak overweldigd door alles wat je nog moet doen? In deze sessie brengen we daar verandering in. Je leert waarom veel plannen stranden, hoe je keuzes maakt die écht impact hebben en hoe je jouw doelen koppelt aan je capaciteit. Tijd om het simpel en effectief te maken.
Hoi, ik ben Astrid van der Made, e-commerce specialist, voormalig webshop eigenaar en auteur van de Managementboek-bestseller Meer verdienen met je webshop. Ik begon mijn carrière in 2010 toen ik tijdens mijn studie mijn eerste webwinkel opende. Al snel verdiende ik meer dan mijn vrienden met bijbaantjes in de horeca en besloot ik dat ik de e-commerce interessanter vond dan de medische wetenschap, waarin ik ben opgeleid. En dus maakte ik een carrièreswitch.
De afgelopen 15 jaar heb ik zelf drie webwinkels gerund en via mijn trainingen en coaching duizenden webshop ondernemers geholpen met het opschalen van hun bedrijf. Velen van hen halen nu een goed inkomen uit hun webshop of wonnen een felbegeerde Shopping Award.
Ja, absoluut! Je kunt alle masterclasses gratis en live volgen. Als je er een (of meerdere) sessies niet live bij kunt zijn, kun je altijd de replays aanschaffen voor een klein bedrag, zodat je geen waardevolle informatie mist. Je hebt dan onbeperkt toegang, zodat je ze op elk moment (nog een keer) kunt bekijken.
Yes, dat kan zeker! Zodra je je ticket gereserveerd hebt word je uitgenodigd voor de Webshop Experience Community. Hier connect je met mij en de andere deelnemers, maar vind je ook extra inspiratie voor de groei van je bedrijf. Dit is ook de plek waar je moet zijn als je kans wil maken op een van de toffe prijzen uit ons prijzenpakket t.w.v. ruim €10.000.
Als ondernemer ben je altijd bezig. Maar juist daarom is het zo belangrijk om even afstand te nemen van de dagelijkse hectiek en te investeren in de groei van je webshop. De Webshop Experience geeft je de tools, strategieën en inzichten die je direct kunt toepassen om slimmer te werken, meer te verdienen en je werkdruk te verlagen. In plaats van 2 dagen die je 'mist', zie het als 2 dagen die je winst opleveren. Want als je nu geen tijd maakt om in je bedrijf te investeren, wanneer dan wel? Deze 2 dagen zijn de katalysator voor de groei die je nu nodig hebt – en die zich snel terugbetaalt.
De masterclasses zijn op 22 en 23 mei tussen 9.30 en 15.30 uur en duren elk ongeveer 45-60 minuten. Tussendoor is er een uur lunchpauze.
Dan accepteer je je verlies 😉 of je vinkt tijdens je aanmelding aan dat je de replays wil ontvangen, zodat je alles op je eigen tijd (nog een keer) kunt bekijken.
We verloten een prijzenpakket met een totale waarde van ruim €10.000! Wat daar precies in zit en wat je kunt doen om kans te maken op een van de prijzen, houden we nog even geheim. De prijzen worden tijdens de Webshop Experience verloot in de besloten groep, dus zorg dat je daar in zit. Meer info en de link krijg je in de mail na aanmelding.