Even over TikTok

We moeten het even over TikTok hebben.

Als jouw brein nu meteen offline gaat, ben je lang de enige niet die daar last van heeft.

Of tenminste: lang niet de enige volwassene.

Want er zijn een hoop mensen die legaal alcohol mogen kopen en oud genoeg zijn om een hypotheek af te sluiten die denken dat TikTok zo'n app uit China is waarop kinderen gekke dansjes met elkaar delen.

En dat is ook zo.

Alleen is TikTok óók een sterk groeiend marketingkanaal.

Dat wil niet zeggen dat je nu meteen als een malloot naar TikTok moet rennen, maar dat wil wel zeggen dat het goed is om te overwegen of TikTok een waardevolle toevoeging kan zijn aan jouw marketingmix.

Want veel webwinkeliers grijpen automatisch naar Insta of Facebook, terwijl zij veel meer resultaat zouden kunnen boeken via TikTok.

Maar wat de boer niet kent...

Daarom hebben wij aanstaande donderdag een masterclass TikTok. Omdat ik zelf ook de ballen verstand heb van TikTok, hebben we daarvoor Kaya Quintana Broekhuijsen van Bloggers en Brands uitgenodigd.

Kom je ook? Maken we samen als een malle aantekeningen.

De masterclass is toegankelijk voor iedereen die lid is van de Webwinkel Community en is daarna nog een maand lang terug te kijken. Maar live komen is leuker. Kun je vragen stellen.

Bijvoorbeeld: 'Oké, maar weet je zeker dat TikTok niet alleen voor dansjes is?'

Over de schrijver
Leuk dat je er bent! Ik ben Astrid van der Made, de #1 e-commerce expert van Nederland en België en schrijver van Meer verdienen met je webshop. Mijn missie is: in 5 jaar 10.000 webwinkeliers helpen om hun webshopdoelen aan te tikken en liever nog voorbij te razen. Daarom geef ik online trainingen, 1-op-1-coaching en mail ik twee keer per week één gouden webwinkel-inzicht de wereld in.

Meer webwinkel tips

500+ webwinkel blogs in ons archief