35 tips voor meer bezoekers in je webwinkel

Zonder bezoekers in je webwinkel geen klanten. Dat is een open deur natuurlijk 🙂 Maar, voldoende kwalitatieve bezoekers naar je webshop trekken kan nog best een uitdaging zijn. Daarom geef ik je in dit artikel 35 tips om meer bezoekers naar je webwinkel te trekken. Doe er je voordeel mee!

35 tips voor meer bezoekers in je webwinkel

Inhoud van dit artikel

  1. Meer bezoekers in je webwinkel
  2. Ken je doelgroep
  3. Bloggen
  4. Zoekmachine optimalisatie
  5. Social media
  6. Nieuwsbrieven
  7. Online adverteren
  8. Offline webwinkel promotie

Meer bezoekers in je webwinkel

Het klinkt natuurlijk heel leuk als je kunt zeggen dat je elke maand 10.000 of meer bezoekers in je webwinkel hebt. Echter, als deze bezoekers niet in je doelgroep vallen, heb je er niet zoveel aan. Het is veel waardevoller om wat minder bezoekers te hebben die allemaal geïnteresseerd zijn in jouw aanbod. Ondanks dat de titel van dit blog anders doet vermoeden wil ik je op het hart drukken om je te focussen op kwaliteit en niet op kwantiteit. Ga dus voor bezoekers in je webwinkel die tot jouw doelgroep behoren. Trek die mensen die ook echt potentiële klanten zijn. Dat zijn degenen die uiteindelijk voor je omzet zorgen.

Ken je doelgroep

1. Doe onderzoek naar je doelgroep

Zorg dat je weet welke mensen jouw producten kopen en waarom ze dat doen. Welk probleem los jij met je producten op? Aan welke behoefte voldoe je? Zorg dat je dit helder hebt. Wees niet bang om specifiek te zijn. Hoe specifieker je doelgroep, des te makkelijker wordt het om je producten te verkopen. Lees hier meer over het bepalen van je doelgroep.

2. Onderzoek hoe je je doelgroep kunt bereiken

Welke bladen leest je doelgroep, op welke social media kanalen zijn ze actief, welke websites en blogs bezoeken ze? Misschien zijn er ook (offline) evenementen die jouw doelgroep bezoekt. Zoek uit hoe en waar je jouw doelgroep kunt bereiken.

Hoe specifieker je doelgroep des te makkelijker en goedkoper je marketing

3. Zorg dat je aanwezig bent daar waar je doelgroep zich bevindt

Zijn ze actief op Facebook, zorg dan dat jij jezelf en je webwinkel daar laat zien. Leest je doelgroep de Linda, zorg dan dat je in dat magazine komt. Door jezelf te laten interviewen, door een persbericht uit te sturen of eventueel door er in te adverteren. Bezoekt je doelgroep vaak foodblogs, ga dan samenwerkingen aan met deze bloggers. Zo leren steeds meer mensen in je doelgroep je webwinkel kennen.

Meer bezoekers door bloggen

Bloggen is hot. Bijna iedereen doet het tegenwoordig en ook als bedrijf kun je eigenlijk niet meer zonder blog. Als je als (kleine) webwinkel je hoofd boven water wilt houden, is het hebben van een blog een super handige – bijna onmisbare – marketingtool.

Webwinkel en bloggen: een ijzersterke combi

4. Bepaal je onderwerpen

Ga niet in het wilde weg artikelen schrijven, maar kijk eerst eens kritisch naar je doelgroep. Wat zijn hun interesses, welke vragen hebben ze en tegen welke problemen lopen zij aan? Onderzoek ook welke zoektermen zij gebruiken om online informatie te vinden. Aan de hand van deze informatie maak je een lijst met blog-onderwerpen. Blogs met tips en stappenplannen doen het vaak goed, maar je kunt bijvoorbeeld ook achtergrondinformatie geven over een bepaald product of laten zien hoe een bepaald product geproduceerd wordt. Door blogs te schrijven die aansluiten op je doelgroep vergroot je de kans dat ze gelezen en gedeeld worden. Onthoud daarbij dat een blog geen reclamefolder is. Wees dus spaarzaam met advertenties en reclame en zorg dat elk artikel waardevol is voor je bezoekers.

5. Plaats links in je blogposts

Bijvoorbeeld naar de productpagina’s of inspiratiepagina’s in je webwinkel. Zorg ervoor dat je lezers eenvoudig naar je webwinkel kunnen doorklikken en niet zelf op zoek hoeven gaan naar een bepaald product dat je in je blog noemt.

6. Plaats regelmatig nieuwe content

Als je regelmatig een nieuw artikel plaatst dan wennen je bezoekers hier op den duur aan. Houd dus altijd een bepaalde frequentie aan en wees hierin consequent. Dus niet de ene week 3 blogs publiceren en vervolgens een hele maand niks. Bepaal voor jezelf wat haalbaar is. Laat kwaliteit altijd boven kwantiteit gaan: beter elke maand één super goed artikel, dan elke week een artikel dat je even snel in elkaar flanst.

Tip: bij blog software zoals bijvoorbeeld WordPress kun je blogs heel eenvoudig inplannen, zodat ze gepubliceerd worden op de dag en tijd die jij aangeeft. Handig als je graag vooruit werkt.

7. Deel je blogs

Als je een blog geschreven en gepubliceerd hebt ga dan niet zitten wachten tot de bezoekers komen, maar breng je artikel actief onder de aandacht. Als je meer omzet door bloggen wit krijgen moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je blogs gelezen worden. Deel het artikel (meerdere keren) op social media, plaats een korte teaser en een link naar het blog in je nieuwsbrief of zet de link naar je nieuwste blog in je e-mail handtekening. Breng je blog op alle mogelijke manieren onder de aandacht om zoveel mogelijk bezoekers te krijgen.

8. Ga gastbloggen

Benader websites waar jouw doelgroep zich bevindt met de vraag of ze gastblogs plaatsen. Soms mag je een blog over je eigen webwinkel insturen. In andere gevallen wordt dat niet toegestaan, maar wordt wel je (bedrijfs)naam en link bij het artikel geplaatst. Deze links zijn vaak heel waardevol. Enerzijds zorgen ze voor bezoekers naar je webwinkel. Anderzijds zijn ze goed voor je positie in de zoekresultaten.

Zoekmachine optimalisatie

Het optimaliseren van je webwinkel voor zoekmachines is een geweldige manier om (veel) meer bezoekers naar je webwinkel te trekken. Je moet wat geduld hebben voordat je echt resultaat merkt, maar als je volhoudt kun je maandelijks duizenden extra bezoekers uit zoekmachines halen. Wat is er nu mooier dan gratis bezoekers via Google en andere zoekmachines? Scheelt je een hoop geld aan advertentiekosten.

Zoekmachine optimalisatie

9. Doe een zoektermen analyse

Zoekmachine optimalisatie van je webwinkel begint altijd met een gedegen zoekwoord analyse. Bedenk voor elke pagina in je webwinkel welke woorden of zinnen jouw doelgroep in een zoekmachine zou invoeren. Vul deze zoektermen vervolgens in de Keyword planner van Google in. Deze laat je precies zien hoe vaak er op een bepaald woord of een woordcombinatie gezocht wordt en hoeveel concurrentie er voor elk zoekwoord is. Bovendien geeft de keyword planner ook suggesties voor andere zoekwoorden. Hiermee kun je eenvoudig de beste zoekwoorden voor elke webpagina bepalen.

Wees specifiek. Een algemeen woord als ‘kleding’ heeft veel maandelijkse zoekopdrachten, maar de kans dat jij precies biedt wat de zoeker zoekt is klein. Een zoekwoord als ‘online kinderkleding kopen’ heeft minder maandelijkse zoekopdrachten, maar de kans dat deze zoekers een koopintentie hebben is veel groter.

Dat is precies wat we willen: kwalitatieve bezoekers.

10. Optimaliseer je teksten

Je weet nu op welke zoekwoorden je doelgroep naar jouw producten zoekt. Dan is het zaak om deze zoekwoorden op je website terug te laten komen. Dat doe je onder andere door SEO teksten te schrijven. Schrijf voor elke pagina in je webshop een unieke en uitgebreide SEO tekst, waarin je de zoekwoorden voor die pagina een aantal keer laat terugkomen. Overdrijf het niet, deze teksten schrijf je in de eerste plaats voor je bezoekers! Geef dus voldoende informatie in deze teksten, inspireer de lezer en stimuleer hem om door te klikken en de producten in het winkelwagentje te plaatsen. Plaats een titel en tussenkopjes in deze teksten en gebruik ook daarin de zoekwoorden. Geef elk tussenkopje een heading tag.

11. Vul de metatitle en –description in

Bij veel (website- en) webwinkelsoftware kun je de paginatitel en metadescription per pagina invullen. Dit is de tekst die in de zoekresultaten getoond wordt.

Paginatitel en metadescription

Denk goed na over deze teksten. Schrijf een korte en duidelijke titel met daarin het belangrijkste zoekwoord. Hiermee laat je zowel bezoekers als zoekmachines weten waar een bepaalde pagina over gaat. In de metadescription kun je vervolgens meer informatie geven. Neem ook een call to action op, om bezoekers te stimuleren op de link te klikken.

12. Optimaliseer foto’s en afbeeldingen

Ook de foto’s en afbeeldingen in je webwinkel kun je optimaliseren. Dit zorgt er bijvoorbeeld voor dat jouw producten via Google Afbeeldingen gevonden worden. Geef elke afbeelding een goede bestandsnaam. Geen nummer of afkorting, maar een korte beschrijving van wat op de afbeelding staat. Gebruik daarin de zoekwoorden. Zorg ervoor dat de afbeelding het juiste formaat heeft voordat je hem in je webwinkel uploadt. Dit komt de snelheid van je webshop ten goede.

13. Ga linkbuilden

SEO voor je webwinkel speelt zich voor een deel ook ‘buitenshuis’ af. Dit is linkbuilding volgens Wikipedia: “Het genereren van links vanaf andere websites (backlinks) naar een specifieke website, met het doel een hogere waardering voor een zoekmachine te behalen voor op die webpagina relevante trefwoorden”

Wat iedere webwinkel eigenaar moet weten over linkbuilding

Het idee achter linkbuilding is, dat hoe meer relevante websites naar jouw webwinkel verwijzen (linken) des te meer waarde zoekmachines aan je webwinkel hechten. Als er veel naar je gelinkt wordt zal je wel belangrijk of populair zijn. Hoe meer relevante websites naar jou linken, hoe beter dus. En als je veel links krijgt van websites met een goede reputatie dan is dat nog beter. Dat is eigenlijk waar het in het kort op neer komt. Daarbij speelt relevantie een grote rol. Als een tuinmeubelen website een link plaatst naar een kinderkleding webwinkel is deze link minder waard dan wanneer een website over opvoeden linkt naar een kinderkleding webwinkel.

Als andere – gerelateerde – websites een link naar jouw shop plaatsen is dit gunstig voor je posities in de zoekresultaten. Daarnaast wordt er natuurlijk ook gewoon geklikt op deze links: allemaal extra bezoekers voor je webwinkel! Meer over linkbuilding lees je hier.

Social media

Social media is een geweldige bron van bezoekers voor je webwinkel. Bijna iedereen is wel eens actief op Facebook, Twitter, Pinterest of Instagram. Daar kun je handig gebruik van maken! Zorg dat je aanwezig bent op die kanalen waar je doelgroep ook aanwezig is.

Social media tips voor jouw webshop

14. Onderzoek op welke social media kanalen jouw doelgroep aanwezig is

Maak daar accounts aan. Dit is de perfecte manier om in contact te komen met jouw doelgroep. Daarnaast is het een groot voordeel dat je niet alleen je doelgroep kunt informeren en inspireren, maar dat je ook je oor te luisteren kunt leggen om te achterhalen waar je doelgroep behoefte aan heeft.

15. Plaats regelmatig berichten op elk van je social media kanalen

Maak een mooie mix van berichten: blogs, tips, informatie, inspiratie en promotionele berichten. Deel ook af en toe iets persoonlijks en laat je expertise zien. Test welke frequentie van posten voor jouw doelgroep goed werkt. Plaats niet alleen reclame maar ook eens een grappige quote of een leuke video.

Social media quote

16. Zorg dat je niet alleen aan het zenden bent

Ga de interactie met je volgers aan. De naam zegt het natuurlijk al: Facebook, Twitter en Instagram zijn sociale kanalen, het is geen eenrichtingsverkeer. Stel bijvoorbeeld regelmatig een vraag en reageer zelf ook op berichten van anderen. Op die manier groeit je bereik vanzelf.

17. Vraag klanten om hun ervaringen met jouw webwinkel of je producten te delen op social media

Zo bereik je ook het netwerk van je klanten. Eventueel geef je een beloning aan iedereen die zijn ervaring deelt of maak je er een winactie van.

Stuur nieuwsbrieven voor je webwinkel

Het sturen van nieuwsbrieven is een geweldige manier om meer bezoekers naar je webwinkel te trekken. Het is met name geschikt om bezoekers vaker naar je webwinkel te laten terugkeren. Ook al koopt een bezoeker niets, zorg dan in elk geval dat deze zich voor je nieuwsbrief inschrijft.

Maak & verstuur nieuwsbrieven die je omzet verhogen

18. Stuur 1 tot 4 keer per maand een nieuwsbrief naar je volgers

Deze frequentie zorgt ervoor dat je regelmatig bij je doelgroep onder de aandacht komt. Op den duur bereik je daarmee dat mensen vanzelf aan jou denken als ze een bepaald product nodig hebben. Ik raad je aan om minimaal 1 keer per maand een nieuwsbrief uit te sturen. Niet minder, omdat je dan kans loopt dat men niet meer weet wie je bent en zich uitschrijft voor je nieuwsbrief. Stuur daarentegen ook niet te vaak een mailing. Het laatste wat je wil is spammerig overkomen.

19. Maak van je nieuwsbrief geen digitale reclamefolder

Pak het eens anders aan dan je concurrenten, zodat je opvalt in die overvolle mailboxen. Geef in je nieuwsbrief tips, achtergrond informatie en sneak previews. Maak er iets waardevols van, dat werkt veel beter dan simpelweg zeggen ‘dit zijn de nieuwe producten en dit zijn de aanbiedingen van deze week’. Natuurlijk moet je die ook noemen, maar bied ook altijd een beetje meerwaarde, waardoor mensen je nieuwsbrieven blijven openen en er op den duur zelfs naar uit gaan kijken.

20. Plaats in elke nieuwsbrief meerdere links naar je webwinkel

Je kunt direct naar een productpagina linken, maar ook naar een inspiratiepagina die je gemaakt hebt of naar een blog in je webwinkel. Plaats zowel tekstlinks als links onder afbeeldingen. Mijn ervaring is dat er op tekstlinks vaker geklikt wordt, maar natuurlijk is het een kwestie van testen wat voor jouw doelgroep en jouw nieuwsbrief goed werkt.

21. Doe af en toe iets extra’s voor de mensen op je mailinglist

Organiseer eens een exclusieve korting of actie speciaal voor je nieuwsbrieflezers. Zorg ervoor dat zij zich gewaardeerd voelen en dat ze een streepje voor hebben op de rest. Daarnaast zorgt dit natuurlijk voor extra bezoekers naar je webshop en extra omzet.

22. Blijf testen!

Wat voor de gemiddelde webwinkelier werkt hoeft niet ook voor jou te werken. Daarom is de allerbelangrijkste tip die ik je kan geven om alles wat je doet te testen. Probeer verschillende onderwerpregels en kijk bij welk type zin de openingsrate en doorklikpercentage naar je webwinkel het hoogst zijn. Datzelfde doe je voor de inhoud. Zorgt een nieuwsbrief met de focus op aanbiedingen voor doorkliks of is er juist behoefte aan wat meer informatie en tips?

Stop met wat niet werkt en ga door met wat wel werkt

Persberichten

Gratis publiciteit voor je webwinkel. Wie wil dat nou niet? Het versturen van een persbericht is een relatief eenvoudige en goedkope manier om je webwinkel onder de aandacht te brengen van het grote publiek. Als je het goed aanpakt levert het je veel gratis publiciteit en extra bezoekers in je webwinkel op.

Persbericht: free publicity voor je webwinkel

23. Verstuur persberichten

Verstuur persberichten naar lokale en landelijke gedrukte media. Tijdschriften dus, maar ook kranten en weekbladen. Natuurlijk stuur je niet lukraak persberichten, maar selecteer je de ontvangers zorgvuldig en stem je de inhoud van je persbericht af op de ontvanger. Ook journalisten en redacties ontvangen niet graag spam. Lees hier hoe een persbericht je free publicity kan opleveren.

24. Verstuur alleen een persbericht als je ook daadwerkelijk iets nieuws te melden hebt

Over de ‘aanbieding van de week’ hoef je geen persbericht uit te sturen. Maar bijvoorbeeld wel als je je collectie hebt uitgebreid of wanneer je als enige webwinkel in Nederland een bepaald product of merk verkoopt. Houd maximaal 1 A4 aan voor je persbericht. Lees hier meer over het schrijven van een persbericht.

25. Bepaal naar welke media je het persbericht gaat verzenden

Richt je je op landelijke of lokale media (radio, tv, kranten), (vak)tijdschriften of juist op online media? Stem de inhoud van je bericht hier op af en houd er rekening mee dat redacties vaak enkele maanden vooruit werken.

26. Ga samenwerkingen aan met bloggers en influencers uit jouw branche

Zij hebben vaak een groot bereik. Als hen doelgroep ook jouw doelgroep is, kun jij daar mooi van profiteren. Sommige bloggers schrijven in ruil voor gratis producten een mooi stuk over jouw webwinkel, anderen willen daarvoor betaald worden.

Wees kritisch met welke bloggers je wel of niet een samenwerking aan gaat. Informeer naar de doelgroep en het bereik (aantal bezoekers op de website en aantal volgers op social media). Check ook altijd zelf de website en de social media kanalen en maak duidelijke afspraken over wat je krijgt en wat je daarvoor terug geeft.

Online adverteren

Online adverteren kan voor webshops een goede manier zijn om effectief reclame te maken voor je webwinkel en je producten. Je kunt op verschillende plekken adverteren: op social media kanalen, via Google Adwords en via affiliate marketing.

Meer bezoekers webwinkel - online adverteren

27. Maak gebruik van Google Adwords

Bij SEA (Search Engine Advertising; adverteren in zoekmachines) betaal je voor elke klik op je advertentie. Dit zijn de advertenties die bovenaan in de zoekmachine komen. Deze zijn steeds belangrijker geworden en de organische (gratis vermeldingen) worden steeds meer naar beneden gedrukt. Adverteren in Google is met name interessant voor de zoektermen/producten waarmee je in de gratis zoekresultaten (nog) niet goed genoeg scoort of als je op korte termijn resultaat wil. Waar SEO een lange termijn strategie is, kun je met adverteren in Google op korte termijn heel veel extra bezoekers naar je webwinkel sturen.

Denk van te voren goed na over de opzet van je campagnes en het budget wat je maximaal bereid bent uit te geven. Je stelt van te voren een dagbudget in zodat je niet voor financiële verrassingen komt te staan. Denk ook na over je doelstellingen. Wat wil je bereiken met de advertenties en wie wil je bereiken?

28. Laat Facebook voor je werken

Via Facebookadvertenties kun je heel eenvoudig meer bezoekers naar je webwinkel trekken. Je kunt de advertenties heel precies targeten op de mensen die in jouw doelgroep vallen. Dat betekent dat iedereen die niet in je doelgroep past je advertentie niet te zien krijgt. Dat scheelt een hoop geld! Via Facebook kun je dus heel gericht adverteren voor je webwinkel.

29. Verdiep je in affiliatemarketing

Affiliate marketing is een vorm van online adverteren waarbij jouw webwinkel gepromoot wordt op andere websites. Een website eigenaar plaatst bijvoorbeeld een banner van jouw webwinkel op zijn site. Of hij schrijft een artikel over een bepaald product uit je webwinkel. Voor elke klik of transactie die via banners of links gegenereerd wordt ontvangt de website eigenaar een vergoeding van jou. Het grote voordeel van affiliate marketing is dat je betaalt op basis van resultaat. Bezorgt een website je geen transacties, dan hoef je ook niet te betalen voor de promotie.

Informeer bij de verschillende affiliate netwerken naar de mogelijkheden voor jouw webwinkel. Maak een overzicht van de kosten. Sommige netwerken vragen naast een vergoeding per klik of verkoop ook een vast maandtarief. Lees hier meer over de voordelen van affiliate marketing.

30. Benader websites

Als je niet via een netwerk wil werken, kun je ook zelf websites benaderen met de vraag of je mag adverteren. Dat kan op affiliate basis, maar ook voor een vast bedrag per maand bijvoorbeeld. Wees ook hier kritisch op welke websites je adverteert en check altijd de doelgroep en het bereik.

31. Laat een set banners ontwikkelen

Hiermee kun je jouw producten onder de aandacht brengen op andere websites. Maak bijvoorbeeld voor elke productgroep een set banners in verschillende formaten. Geef website eigenaren voldoende keuze om jouw webwinkel te promoten.

Online advertenties - banners

Offline webwinkel promotie

Het is natuurlijk logisch om je webwinkel online onder de aandacht te brengen. Je verkoopt immers ook online. Maar vergeet ook de offline promotie van je webwinkel niet. Hier laten veel webwinkeliers kansen liggen. Zonde!

32. Neem deel aan evenementen

Neem deel aan fairs, beurzen en andere evenementen waar je je producten kunt presenteren. Het hele jaar door worden dergelijke evenementen georganiseerd. Een uurtje Googlen en je hebt zo een lijst met evenementen waar jouw doelgroep komt. Denk van te voren na over hoe je je producten wilt presenteren en zorg ervoor dat je stand er perfect uit ziet.

Offline webwinkel promotie - evenement

33. Deel visitekaartjes en flyers uit

Aan iedereen die ze maar wil hebben. Zorg ervoor dat jouw flyers in de goodiebags terechtkomen die op bijvoorbeeld beurzen uitgedeeld worden. Of ga een paar uur flyers rondbrengen in je eigen stad. Laat ook flyers achter op plekken waar je doelgroep komt. Dit kan de kapper zijn, maar ook de verloskundige, het kinderdagverblijf of het zwembad. Wees creatief. Een doos flyers is niet duur en hiermee kun je eenvoudig je naamsbekendheid vergroten.

34. Verstuur direct mail

Verras je doelgroep met een cadeautje door de brievenbus. Direct mail is op verschillende manieren in te zetten. Zo kun je landelijk folders laten bezorgen, of juist heel gericht gepersonaliseerde post versturen. Zorg ervoor dat jouw mailing opvalt. Dit doe je bijvoorbeeld door een opvallende envelop te gebruiken en een klein cadeautje mee te sturen. Een bobbel in een envelop trekt direct de aandacht. Om de kosten te beperken stuur je de cadeautjes alleen naar je doelgroep.

35. Praat over je bedrijf

Vertel iedereen die het maar horen wil dat je een webwinkel hebt en wat je verkoopt. En natuurlijk waarom men juist bij jou zou moeten kopen. Mond op mond reclame werkt vaak heel goed. Als je vrienden en familie bij jou bestellen zullen zij dit ook weer doorvertellen aan hun netwerk. In het verlengde daarvan: zorg ervoor dat je service op en top in orde is. Zo worden tevreden klanten als het ware ambassadeurs voor jouw webwinkel. Lees ook mijn artikel over de elevator pitch en leer hoe je in een paar zinnen de essentie van je bedrijf.

Dit waren ze! 35 tips voor meer bezoekers in je webwinkel. Heb je ze allemaal gelezen? Goed bezig! 😉 Misschien is niet alles op jouw webwinkel van toepassing. Kies dan gewoon de tips die je wél kunt toepassen. Weet je nu niet zo goed waar je moet beginnen? Begin dan gewoon bij tip 1 en voer elke dag of elke week 1 nieuwe tip uit. Je zal zien dat je webwinkel steeds meer bezoekers en klanten krijgt.

Heb jij nog een tip voor meer bezoekers in je webwinkel die in dit artikel niet genoemd wordt? Laat het hieronder weten, ik vul dit artikel graag aan!

Hi! Ik ben Astrid van Kollenburg. Ik help ambitieuze webwinkeliers bij het vergroten van hun naamsbekendheid, klantenkring en omzet. Zodat zij meer plezier uit hun werk halen en zichzelf een lekker salaris kunnen uitbetalen.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
Filter by Categorieën
Achter de schermen
Business
Conversie
Gebruiksvriendelijkheid
Productfoto's
Webteksten
Geen categorie
Google Analytics
Logistiek
Marketing
Affiliate Marketing
Bloggen
Content Marketing
E-mail Marketing
Offline Promotie
Persberichten
Social Media
Mindset
Reviews & Interviews
SEO
Linkbuilding
Webwinkel
Webwinkel Dagboek
Webwinkel starten
Filter by Tags
external
grouped
simple
subscription
variable
Variable Subscription

Meer Webwinkel Tips ontvangen?

Meld je aan en ontvang mijn Webwinkel Tips in je mailbox. Alleen voor ambitieuze webwinkeliers die willen groeien! En nu je hier toch bent, word dan ook gratis lid van de Webwinkel Club. Een besloten community waar je met al je webwinkel-vragen terecht kunt.

Zie ik je daar?